roastmarket Coffee Club
- ons voordeelprogramma
Verzamel nu Beans en bespaar geld
Zo werkt het:
Beans - Waarden:
FAQs
Hoe kan ik deelnemen aan de roastmarket Coffee Club?
Je kunt je eenvoudig online inschrijven voor de Coffee Club op www.roastmarket.nl/coffeeclub. Als u bent ingelogd op uw klantenaccount, kunt u zich ook registreren in uw persoonlijke omgeving onder het tabblad “Coffee Club” of tijdens het afrekenen van uw volgende bestelling aangeven dat u wilt deelnemen. Om deel te kunnen nemen aan de roastmarket Coffee Club, moet je een roastmarket klantaccount hebben.
Hoe kan ik Beans verzamelen?
Voor elke aankoop die je doet via je officiële klantenaccount in de roastmarket online shop of via onze app, ontvang je punten of zogenaamde Beans. Hoeveel Beans je kunt sparen per product staat vermeld op de desbetreffende productdetailpagina en in je winkelmandje. We organiseren ook regelmatig speciale acties waarbij je extra Beans kunt sparen. Als je je voor het eerst inschrijft voor het programma, krijg je bovendien een startsaldo van 200 Beans. Dit wordt geannuleerd wanneer je je de volgende keer registreert.
Wanneer en waar krijg ik mijn verzamelde Beans?
Alle Beans die je verzamelt wanneer je aankopen doet in de online shop op www.roastmarket.nl of in de roastmarket app worden na een periode van 28 dagen vanaf de aankoopdatum op je account bijgeschreven. Voordat deze periode verstrijkt, worden de verzamelde Beans beschouwd als voorlopige of “pending” Beans; pas na deze periode worden ze omgezet in actieve Beans en kun je ze inwisselen. Je kunt een overzicht van je huidige Beansbalans zien in je klantenaccount onder het tabblad “Coffee Club”.
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer of achteraf wijzigingen aanbreng?
De definitieve creditnota voor de Beans wordt pas na 28 dagen afgegeven. Als een bestelling binnen deze periode wordt geannuleerd of gewijzigd, worden de Beans aangepast of geannuleerd op basis van de wijziging (met uitzondering van garantieclaims).
Hoe kan ik mijn Beans inwisselen?
Beans kunnen worden ingewisseld tijdens het bestellen op www.roastmarket.nl of in de roastmarket app. Als je je verzamelde Beans wilt inwisselen, worden ze omgezet in een geldbedrag en ter beschikking gesteld in de vorm van een voucher in je klantenaccount onder het tabblad “Coffee Club”. en 0 Beans komen overeen met een voucherwaarde van €0. Je kunt de bon gewoon inwisselen in het winkelmandje bij je volgende bestelling. Als je al genoeg Beans hebt verzameld, krijg je automatisch de mogelijkheid om verzamelde Beans te gebruiken om het totaalbedrag van je bestelling te verlagen wanneer je je volgende bestelling plaatst als onderdeel van het aankoopproces. Voorwaarde hiervoor is dat je bent ingelogd op je klantenaccount. Het is niet mogelijk om je Beans contant op te nemen.
Hoeveel Beans kan ik per bestelling inwisselen?
De equivalente waarde van je ingewisselde Beans mag niet hoger zijn dan de waarde van je bestelling. Je kunt je beschikbare Beans inwisselen voor de volgende shopping vouchers: €0
Zijn producten uitgesloten van de Coffee Club?
Het afhalen en inwisselen van Beans is helaas uitgesloten voor zowel diensten als roastmarket vouchers.
Kunnen mijn Beans verlopen?
Ja, je Beans vervallen als ze niet binnen 12 maanden na aankoop worden ingewisseld.
Hoe lang zijn de bonnen die ik kan genereren voor Beans geldig?
Tegoedbonnen die je in je klantenaccount aanmaakt voor je verzamelde Beans zijn 2 jaar geldig.
Wat kost deelname aan de roastmarket Coffee Club?
Deelname aan de roastmarket Coffee Club is gratis.
Hoe kom ik achter speciale aanbiedingen?
We zullen je regelmatig per e-mail informeren over speciale aanbiedingen. Je gaat akkoord met de verzending van Coffee Club-gerelateerde e-mails wanneer je je aanmeldt voor het bonusprogramma. Je kunt hier te allen tijde bezwaar tegen maken.
Waar kan ik mijn huidige Beans saldo bekijken?
Je kunt je huidige Beans-saldo op elk moment bekijken in je klantenaccount onder het tabblad “Coffee Club”.
Hoe kan ik me afmelden voor het programma?
Je kunt je afmelden voor het programma via een knop in je klantenaccount onder het tabblad “Coffee Club”. Houd er rekening mee dat wanneer je je afmeldt voor het programma, alle Beans die je tot dan toe hebt verzameld onherroepelijk worden verwijderd.
Voorwaarden voor deelname
(1) Het onderwerp van deze Algemene Deelnamevoorwaarden (hierna “AVP”) is deelname aan het bonusprogramma roastmarket Coffee Club (hierna “programma”).
(2) Het contract voor deelname aan het Programma wordt gesloten tussen Roast Market GmbH, Stephanstr. 1, 60313 Frankfurt am Main, Duitsland (hierna “Aanbieder”) en de deelnemer die gerechtigd is deel te nemen aan het Programma in overeenstemming met §2 van de AVG (hierna “Klant” of “Jij”).
(3) Via het Programma kunnen klanten bonussen verdienen voor elke aankoop en andere interacties, zoals door zich in te schrijven voor de nieuwsbrief, met de Aanbieder. bij de aanbieder bonuspunten/“Bean” (hierna “Punten”) krijgen en deze inwisselen voor vouchers en andere voordelen. vouchers en andere voordelen.
(4) Het is echter niet mogelijk om punten te verdienen door vouchers en diensten in te wisselen.
(5) Als je besluit om de punten die je hebt verzameld in te wisselen voor cadeaus of gratis artikelen, worden de cadeaus of gratis artikelen alleen per post naar je opgestuurd. worden de cadeaus of gratis artikelen alleen verzonden naar postadressen binnen Duitsland en Oostenrijk. Oostenrijk.
(6) Je hebt te allen tijde toegang tot deze deelnamevoorwaarden op de website van de aanbieder, in de roastmarket app of via een link in de e-mail die in verband met het programma is verzonden. verzonden in verband met het programma. De deelnamevoorwaarden zijn beschikbaar voor de klant via deze link tot het einde van deelname aan het programma. beschikbaar tot het einde van deelname aan het programma.
2. groep personen die mogen deelnemen
(1) Deelname aan het programma is gratis. Natuurlijke personen die deelnemen aan het bonusprogramma van de aanbieder via de website roastmarket.de, roastmarket.at of in de roastmarket app en die de leeftijd van 18 jaar hebben bereikt, zijn gerechtigd om deel te nemen aan het programma.
(2) De klant heeft geen wettelijk recht om deel te nemen aan de roastmarket Coffee Club.
(3) De roastmarket Coffee Club is beperkt tot één deelname per persoon, per e-mailadres (dezelfde achternaam, voornaam, e-mailadres). Het is niet toegestaan voor één persoon om meerdere accounts aan te maken om deel te nemen aan de roastmarket Coffee Club.
(4) Als er objectieve redenen zijn, kan Roast Market GmbH de deelname van personen weigeren.
3. Punten verzamelen en inwisselen(1) Deelname aan het programma is mogelijk door het invullen van de velden [e-mailadres] die nodig zijn voor de uitvoering van het programma in het online formulier en het bevestigen van deelname.
De voordelen van het programma van de roastmarket Coffee Club omvatten waardebonnen en andere voordelen die alleen per e-mail of op www.roastmarket.de/coffeeclub aan de klant worden meegedeeld.
(2) Deelname aan de roastmarket coffee club vereist de toestemming van de klant om e-mails te ontvangen, die wordt gevraagd en verkregen als onderdeel van het registratieproces. Latere annulering van e-mailcommunicatie is mogelijk zonder afbreuk te doen aan deelname aan de roastmarket coffee club. Dit heeft alleen gevolgen voor het ontvangen van aanvullende informatie over het puntensaldo, de geldigheid van punten of speciale promoties. De roastmarket coffee club kan onbeperkt gebruikt blijven worden.
(3)Punten worden alleen berekend voor elke volledige eurowaarde van goederen. Als er bijvoorbeeld een product wordt gekocht waarvan de prijs 9,99 euro is, krijgt de klant in totaal negen (9) punten. Als een klant een product koopt dat is gecategoriseerd als koffie, worden er drie (3) punten toegekend voor elke volle euro van de goederenwaarde. Als er bijvoorbeeld een koffie van een derde partij wordt gekocht die niet in de categorie “Onze merken” staat en de prijs is €9,99, dan krijgt de klant in totaal zevenentwintig (27) (9 x 3) punten. Als het gekochte product een koffiezetapparaat of accessoires is, krijgt de klant één (1) punt voor elke hele euro goederenwaarde. Als de klant bijvoorbeeld een koffiezetapparaat koopt met een prijs op het etiket van 100,99 euro, krijgt de klant in totaal honderd (100) punten. Als een klant binnen één bestelling meerdere eenheden van hetzelfde product koopt, wordt de totale prijs van de producten gebruikt als basis voor de berekening van de Bean. Als een klant bijvoorbeeld drie (3) identieke koffies koopt in één bestelling voor een prijs van 9,99 euro per stuk, is het totaalbedrag van het artikel 29,97 euro. Dienovereenkomstig krijgt de klant 29 bonen gecrediteerd. Als er producten worden gekocht die de leverancier te koop aanbiedt onder de categorie “Onze merken”, ontvangt de klant het dubbele aantal punten zoals het geval zou zijn voor andere producten (zoals hierboven beschreven). Als zo'n koffieproduct wordt gekocht dat te vinden is onder de categorie “Onze merken” en 9,99 euro kost, ontvangt de klant vierenvijftig (54) punten (9 x 3 x 2). Alleen de volle euro's worden gebruikt voor berekening en vermenigvuldiging.
(4) De deelnemer ontvangt geen punten voor verzendkosten.
(5) Na aankoop van een product worden de verdiende punten weergegeven als “geoormerkt” of in afwachting in het klantenaccount. Na 28 dagen en zonder het gekochte product terug te sturen, worden deze punten omgezet in “beschikbare” punten en kunnen ze worden ingewisseld in de vorm van waardebonnen.
(6) De verzamelde punten vervallen 12 maanden na de onderliggende aankoop en worden gewist als ze niet eerder zijn ingewisseld voor een voucher of andere voordelen.
(7) De vouchers die zijn ingewisseld voor verzamelde punten kunnen worden ingewisseld in overeenstemming met de vouchervoorwaarden van de betreffende land-URL. Deze zijn te vinden in onze landspecifieke Algemene Voorwaarden of op de betreffende productpagina.
(8) Daarnaast kan er slechts één voucher per bestelling en per klant worden gebruikt
(9) Punten, beloningen, vouchers, geschenken en andere voordelen kunnen niet worden overgedragen aan een andere persoon of worden uitbetaald in contanten.
4. beperking van aansprakelijkheid
(1) Wij zijn onbeperkt aansprakelijk voor schade die door ons, onze wettelijke vertegenwoordigers, leidinggevende werknemers of eenvoudige plaatsvervangers opzettelijk of door grove nalatigheid is veroorzaakt.
(2) In andere gevallen zijn wij alleen aansprakelijk - tenzij anders geregeld in paragraaf 4 - in geval van schending van een contractuele verplichting waarvan de nakoming essentieel is voor de goede uitvoering van het contract en op de naleving waarvan de klant regelmatig mag vertrouwen (zogenaamde kardinale verplichting), beperkt tot vergoeding van voorzienbare en typische schade. In alle andere gevallen is onze aansprakelijkheid - behoudens de bepaling in lid 4 - uitgesloten.
(3) De beperkingen van paragraaf 1 en 2 gelden ook ten gunste van onze wettelijke vertegenwoordigers, leidinggevende werknemers en eenvoudige plaatsvervangers als vorderingen rechtstreeks tegen hen worden ingesteld.
(4) De uit de leden 1 en 2 voortvloeiende beperkingen van de aansprakelijkheid gelden niet in geval van schade als gevolg van letsel aan leven, lichaam of gezondheid, de overname van garanties of andere risicoaansprakelijkheid of voor vorderingen op grond van de productaansprakelijkheidswet.
5. Wijzigingen en beëindiging van het bonusprogramma
(1) We behouden ons het recht voor om deze AV op elk moment te wijzigen, ook binnen de bestaande contractuele relaties, voor zover
- a) dit om geldige redenen noodzakelijk is, in het bijzonder vanwege een verandering in de juridische situatie of uitspraken van de hoogste rechter, technische veranderingen of verdere ontwikkelingen, mazen in de AVV, veranderingen in de marktomstandigheden of andere gelijkwaardige redenen en de gebruiker niet onredelijk benadeelt, en
- b) de wijzigingen de essentiële contractuele kenmerken van het contract, in het bijzonder de door ons verschuldigde betaalde diensten, niet veranderen.
(2) Wij stellen u ten minste twee (2) maanden voor de geplande inwerkingtreding van de wijzigingen op de hoogte van dergelijke wijzigingen. U kunt instemmen met de wijzigingen voordat ze van kracht worden of ze afwijzen. Uw goedkeuring wordt geacht te zijn verleend als u ons niet vóór de geplande inwerkingtreding van de wijzigingen op de hoogte hebt gesteld van uw afwijzing. Wij zullen u in onze offerte specifiek wijzen op dit goedkeuringseffect.
(3) Als je de wijzigingen afwijst, hebben beide partijen het recht om de contractuele relatie zonder opzegtermijn te beëindigen. Wij zullen u apart informeren over dit wederzijdse buitengewone recht op opzegging als onderdeel van de kennisgeving van de wijziging.
(4) De aanbieder behoudt zich het recht voor om het programma binnen een redelijke termijn te beëindigen - mits er geen goede reden is - met inachtneming van de legitieme belangen van de klant. Als het programma wordt stopgezet, heeft de klant het recht om alle verzamelde punten die worden weergegeven als “beschikbaar” in te wisselen binnen een periode van één (1) maand nadat de roastmarket Coffee Club is stopgezet. Dit geldt niet in geval van opzegging met een gegronde reden. Na de periode van één (1) maand vervallen de punten en kunnen ze niet meer ingewisseld worden.
6. Duur en beëindiging van het programma
(1) Roast Market GmbH en de klant sluiten het contract voor de roastmarket Coffee Club voor onbepaalde tijd.
(2) De klant kan het contract te allen tijde zonder opzegtermijn beëindigen via www.roastmarket.de/coffeeclub. Als gevolg hiervan worden alle tot het moment van opzegging verzamelde punten, zowel “beschikbaar” als “gereserveerd”, onherroepelijk verwijderd op het moment dat de opzegging van kracht wordt. De klant ontvangt dan geen e-mailcommunicatie meer in verband met de roastmarket Coffee Club.
(3) De aanbieder kan dit contract opzeggen met een opzegtermijn van 4 weken tot het einde van de maand. Het recht om op te zeggen wegens een gegronde reden blijft onaangetast. Een goede reden voor opzegging wordt in het bijzonder aangenomen als de klant misbruik maakt van de roastmarket Coffee Club.
(4) Als de aanbieder het contract opzegt, heeft de klant het recht om de gespaarde punten binnen een periode van één (1) maand vanaf de ingangsdatum van de opzegging in te wisselen, tenzij er sprake is van een opzegging om een goede reden. Hierna vervallen de punten en worden ze geannuleerd.
(5) Als de Aanbieder ontdekt dat dezelfde persoon meerdere klantenaccounts heeft in strijd met §2 (3), behoudt de Aanbieder zich het recht voor om alle gegevens van de klant samen te voegen in één account en de extra accounts te deactiveren. Punten en andere voordelen van de verschillende accounts kunnen naar goeddunken van de Aanbieder geannuleerd worden.
7. slotbepalingen
(1) Op overeenkomsten tussen de aanbieder en de klant is het recht van de Bondsrepubliek Duitsland van toepassing met uitsluiting van het VN-Verdrag inzake internationale koopovereenkomsten betreffende roerende zaken. De wettelijke bepalingen inzake de beperking van de rechtskeuze en de toepasselijkheid van dwingende bepalingen, in het bijzonder van de staat waar de klant als consument zijn gewone verblijfplaats heeft, blijven onaangetast.
(2) Als de klant een handelaar is, is de plaats van jurisdictie voor alle geschillen die voortvloeien uit contractuele relaties tussen de klant en de aanbieder de statutaire zetel van de aanbieder.
(3) Het contract blijft in zijn overige delen bindend, zelfs als afzonderlijke clausules juridisch ongeldig zijn. De ongeldige clausule wordt vervangen door de wettelijke bepalingen, indien aanwezig.